| Konzumiranje oraha usporava razvoj raka dojke |
| Napisao Administrator |
|
Svakodnevno konzumiranje oraha usporava razvoj raka dojke, pokazali su rezultati istraživanja grupe naučnika s američkog univerziteta "Maršal" Naučnici su naveli da su orasi veoma bogati anti-oksidansima, tako da štite ćelije i omogućavaju duži život, preneli su francuski mediji. Oni su istakli da je dovoljno konzumiranje 56 grama oraha dnevno da bi se pomoglo ženama u borbi protiv raka dojke.
Radi se o istraživanju koje je pokazalo da ono što jedemo može da utiče na zdravlje i način na koji telo funkcioniše i reaguje na bolesti.
|







